Välkommen, vem du än är!

Idag hälsar vi alla elever och lärare varmt välkomna tillbaka efter ett (förhoppningsvis) skönt påsklov.

Idag hälsar vi också ytterligare ett antal politiker välkomna till oss på Småskolan och Eraskolan. Denna gång är vi glada att få gästas av Muharrem Demirok, Sara Skyttedal, John E. Weinerhall och Betty Malmberg.

– Vi är mycket glada för varje politiker som vill komma till oss på Småskolan & Eraskolan och se hur skattebetalarna kan få mer för varje skattekrona. Att få berätta om vår trygga skolvardag och hur det ger möjligheter för fler elever att få lyckas riktigt bra i skolan oavsett förutsättningar känns mycket roligt, säger rektor Fredrik. Särskilt roligt ska det också bli att få berätta om det forskningsarbete vi just nu bedriver tillsammans med Specialpedagogiska skolmyndigheten (SPSM), avslutar Fredrik.

Varmt välkommen, vem du än är 🙂

Fler besök; Från riksdagen, landstingspolitiken och kommunpolitiken.